Hopp til innhold

Alle bedrifter ønsker å marknadsføra seg på best mogleg måte. Men kva er det eigentleg som fungerer? Er innhaldsmarknadsføring verkeleg noko for ei lita bedrift? Er det ikkje annonsering i lokalavisa og litt boosting av innlegg på Facebook som gjer susen lokalt? Innhaldsmarknadsføring? Er ikkje det noko som dei store bedriftene i hovudstaden held på med?

Du veit vel sikkert svaret som kjem no ? Svaret er naturlegvis nei.

Innhaldsmarknadsføring er noko alle bedrifter bør driva med i 2020. Grunnen til det er internett, sosiale medium, og det faktumet at kunden er ein smarting som ikkje vil bli selt til, men hjelpt på vegen frå problem til løysing…som du naturlegvis tilbyr. Og då er det viktig å treffa med innhaldet.

Men som vi alle veit. Ressursane til ei lita bedrift på Voss kan ikkje samanliknast med eit større konsern med eiga marknadsavdeling og svære budsjett.

Likevel er det mogleg for ei lita bedrift å hevda seg med innhaldsmarknadsføring. Men ein må vera smart og effektiv for å få han til “å letta”.

Og det er nettopp det denne artikkelen handlar om. Korleis komma i gang med innhaldsmarknadsføring for ei minimal investering.

Les meir her…

Scroll til toppen